A Jaguar Land Rover tulajdonosa 500 millió fontot kér a brit kormánytól akkumulátorgyárra
A Tata Motors néhány héten belül dönt arról, hogy Spanyolországban, vagy az Egyesült Királyságban építse-e meg a gyárat.
A Tata Motors néhány héten belül dönt arról, hogy Spanyolországban, vagy az Egyesült Királyságban építse-e meg a gyárat.
A szlovákiai és angliai autógyáraikat látnák el innen akkumulátoregységekkel.
A Tata Motors egy jövőbe mutató elektromos koncepcióautóval rukkolt elő.
A Honda távozása jelzi, hogy megrendülhet a brit ipar egyik húzóágazata, az autógyártás a Brexit körüli bizonytalanság miatt.
Az autó, amelyet még Enzo Ferrari is a világ legszebbjének nevezett, pedig nem ő gyártotta.
A Jaguar Land Rover levédette a J-Type elnevezést az európai szellemi tulajdoni hivatalánál (EUIPO).
A Tata Motors egész júniusban csupán egyetlen darabot gyártott a Nano névre keresztelt autóból.
Szokatlanul bátor húzásnak tűnt pár éve, amikor a Jaguarnál eldöntötték, hogy teljesen elektromos autót akarnak piacra dobni. Mára mi sem tűnik természetesebbnek.
A Volkswagen konszern cseh márkája hamarosan a low-end szektor felé fog nyitni.
Csak sajnos a nehéz gazdasági helyzet közbeszólt.
Nagyon gyenge tavalyi utolsó negyedévet zárt a Tata Motors indiai járműgyártó, elsősorban a tulajdonában lévő Jaguar Land Rover (JLR) jelentős profitcsökkenése miatt, továbbá az indiai piacon keletkezett vesztesége hatására.
Oké, a neve valójában Yodha, de vélhetően csak a jogi problémák elkerülése végett.
Novemberben több mint 28 százalékkal, 33 ezerre estek a legnagyobb indiai autógyártó, a Tata Motors eladásai az előző hónaphoz képest a múlt hónap elején bejelentett készpénzkivonás miatt.
Szerdán mutatják be a modellt, amelynek neve: Zica.
Az indiai Tata-csoport stratégiai partnerségre lép az Uber utazásmegosztó céggel. Részleteket nem közöltek a vállalatok a szerdai bejelentéskor, de az ügyletet ismerő forrás szerint a Tata csaknem százmillió dollárt (27,9 milliárd forint) fektet az amerikai vállalatba.
Ciprasz Görögországgal együtt beugrott a mélybe, Varga Mihály és a CBA piac-boltosokat fenyített, Bécs Orbán levesébe köpött, a diploma előtt álló fiatalok több mint harmada viszont azt tervezi, örökre hátrahagyja az országot. A hvg.hu heti, gazdasági összefoglalója.
Jön a BMW Magyarországra csak nem úgy, ahogy a leginkább szeretnénk. A bajorok tovább erősítik jelenlétüket a hazai autóiparban, de nem gyártással, hanem oktatással. A Tata Motors beruházásával kapcsolatban pedig semmi sem biztos, lehet, hogy mégis összejön az új autógyár.
Magyarország helyett Lengyelországban vagy Szlovákiában épít gyártóüzemet az indiai Tata Motors – vélik tudni szlovák internetes portálok.
Most jelentettek be egy 1,2 milliárd dolláros tőkebevonást eredményező akciót, amelynek keretében részvényesi jogokat értékesítenének. Az Automotive News szerint a Tata Motors részben így fedezné terveit a Jaguar, Land Rover és Tata márkáinak piaci megerősítésére.
Az indiai tulajdonos Szombathely és Debrecen mellett szlovák, cseh és lengyel helyszíneket is vizsgál.